Очекује се да ће моћна машина бити готова за фабричко тестирање у јануару. – Метроом Кина и Србија настављају причу о пријатељству које превазилази време и простор
Директор ЈКП "Београдски метро и воз" Андреја Младеновић изјавио је да је метро у граду Гуангџо један од најорганизованијих и најфункционалнијих метроа у Кини и додао да га годишње користи више од 3,2 милијарде путника, као и да ће њихово искуство бити изузетно значајно за градњу метроа у Београду. Како је речено на састанку, само метро у Гуангџоу има више од 750 километара дужине, док међуградске линије обухватају 338 километара. Радови на метроу у граду Гуангџо рађени су уз помоћ ТБМ машина, односно "машина кртица", које за израду метроа у Београду стижу у Србију другој половини 2026. године.